Tuesday, May 20, 2008

Kesedaran 20.05.2007

9.00 pm

Baru nak mandi.. basuh baju.. sidai.. pakai krim jerawat..
pakai baju kelawar batik kaler kuning.. ( baju belas ehsan dari mak aku nih)

N tgk tv.. sindarella.. desperate housewife..
mengong la remote control astro nih..
remote ke piring astro ke? ape ntah yg problem..
astro naik taraf ape aku tatau la.. dgr citer nak naik harga..
tapi service still teruk..

Bersembang with umi n ros...

"Wei aku rasa nak pakai tudung la...."
tuhan dah tunjuk dah tanda2 dunia nak kiamat nih..
ada org kata planet marikh dah berpusing terbalik la...
bulan dah x timbul kat tmpt dia jatuh la..
kite bila la nak berubah..
jgn sampai kite tak sempat nak berubah..
sampai tulisan lam quran hilang.. takutnye..
n kami bercadang nak borong tudung dpt gaji ni.. hhehehehe...

Pukul 1130 aku pun masuk bilik...

Mimpi semalam menjelma lam pikiran...
aduii...
aku pun mainkan surah yassin dari mp3 2 3 kali...
agak2 hantu takut tak dgr yassin?
nanti nak download ayat qursi la..
ape yg bercorak keagamaan lam hp aku sumer aku play..
termasuk asma al husna... hahaha!!

Dan akhirnye aku tertido dibuai kelunakkan suara sheikh saad said al ghazali

ZZZzzZZZzz Godnite Era!!

2 comments:

saat omar said...

ehem ehem

Sweety Cutielady said...

era... letaklah shout kat tepi..
u go to http://www.shoutmix.com/main/ then sign up pastu copy html and paste html under Layouts.. click ADD PAGE ELEMENT pastu choose HTML/JavaScript then paste the html kat situ lah.. slamat mencoba :D