Monday, May 19, 2008

Mimpi 19.05.2008

Panassss...

aku, ros n umi.. tak tahan tido lam bilik..
berpeluh peluh..
dan kitorang bertiga bercadang tido dkt hall..

Sambil tgk tv..
diorg dah tido.. tinggal aku sorang.. jam dah pukul doblas...
dann ZZZzzZZzzzz...

Aku terjaga pukul 2.30 am..
satu badan semua kebas2..
termenung kejap aku..
aku rase aku tido dah lama.. tapi jam baru 230am..

takutnye mimpi aku tadi..
aku mimpi badan aku ni kena rasuk hantu..
tapi dlm mimpi tu aku separuh sedar.. aku dpt rasa bdn aku ni ade benda lain masuk..
tetiba aku azan.. tapi aku mcm tatau azan.. tak keluar dari mulut.. last aku berjaya jugak azan..
dan hantu tu keluar dari badan aku terasa dia keluar tu macam angin kuat keluar dari bdn aku.
sampai selimut aku melayang... dan aku nampak hantu tu pergi.. nampak samar2 gitu.. hantu tu berskirt lusuh.. n rambut serabai...

aku ape lagi.. angkat bantal, selimut.. masuk bilik balik.. panas pun panas la.. tapi sampai skrg tgn aku belah kanan ni rasa sakit lagi..

1 comment:

Wongilo said...

wong pon pernah mimpi cam ni arrrr.. mmg seram dan takuts.

Kat umah wong pon, especially lately ni, nampak kat ujung mata, ade kelibat sana, kelibat sini.. suspen gak