Monday, May 19, 2008

Makan Kenduri 18.05.2008

Morning era!!
awalnye aku bangun hari ahad camni..
mata ni dah macam auto set.. pukul 6 je bangun.
duk ngeliat2 atas tilam.. pusing kiri.. pusing kanan..
pening plak rase tido lelama..

on tv.. astro prima ade yoga la!!
kena ikut nih.. peewittt...
bantal kusi aku ketepikan.. ade byk posisi dia ajar.. kena ada byk space.. telangkup ade..
telentang.. kepak tgn.. lipat kaki.. berpeluh gak tiak aku nih..
main badminton 2 jam pun tak camni..
wah segarnye!!

dari atas rumah aku tgk org berenang renang kat pool... "berakit rakit ke hulu.. berenang renang ketepian, bersakit sakit dahulu bersenang senang kemudian" masalahnye aku selalu sakit nih.... dulu aku selalu la berenang... sekarang ni takleh dah.. ade undang2 baru kena pakai swimming suit.. mahal tau bikini.. mahal!

Jam menunjukkan hampir ke pukul sebelas..
mandi2.. iron baju.. mekap ala2 krisdayanti gitu.. takdelah... hhuhu!!
siap!! syoknye nak jumpe member yg dah lama tak jumpe..
dipendekkan citer... aku jumpa jaja kat ampang point nak pi sekali la nih pasal aku tatau kat mana rumah pengantin..

sampai2 terus mkn.. ramai org.. leceh sikit takleh senduk lauk sendri.. nak mintak lebey malu..
tapi lauk pauk dia sedap.. bersih.. warna khemah pun cantik blue+pink.. sejuk mata memandang walaupun hari panas macam matahari tegak atas kepale.. macam mana la kat padang masyar nanti ye...

Ramai yg dtg.. jaja berkurung oren.. saat berkemeja biru.. maya n ayed sedondon pepel.. dila pun kebaya pepel.. seri.. lord n putor pun dtg.. apis berkemeja putih.. sumer ensem2 n cun la..
im je takde.. rase kurang sorang.. kalau tak dia yg kuat gelak.. rase sunyi dia takde..

Wiena... cantik pakai serba biru.. warna feveret dia.. hope dia bahgia selama lamanye..
amin...

***saat sanggup ke ko baca blog aku nih.. hahaha..

No comments: